خانه اجاره ای شیراز در عفیف آباد
مطالب
نکته ها
شیرازگردی
خانه اجاره ای شیراز در عفیف آباد

شهر شیراز به دلیل موقعیت ویژه جغرافیایی به عنوان یک مرکز اقامتی، تفریحی ، تجاری ، توریستی نه تنها در جنوب کشور بلکه در کشورهای حاشیه خلیج فارس شناخته شده و با توجه به وجود مراکز درمانی متعدد، در طول سال با حجم بالایی از مسافران مواجه است.

خانه اجاره ای شیراز در عفیف آباد، برای شما مسافران عزیز شهر زیبای شیراز فراهم شده تا به راحتی و با هزینه ای بسیار مناسب تر نسبت به هتل بتوانید از روزهای بودن خود در شهر زیبای شیراز لذت ببرید و از امکاناتی در حد یک هتل خوب استفاده کنید و سفری خاطره انگیز و اقامتی خوب را با شیرازروم تجربه کنید.

خانه اجاره ای شیراز یکی از گزینه هایی است که می توانید در سفر به این شهر زیبا مورد توجه قرار دهید. شیراز یکی از شهرهای محبوب ایران است که هر ساله گردشگران زیادی را چه از داخل و چه از خارج از کشور به خود جذب می کند. البته برخی افراد به مقاصد درمانی و پزشکی هم در این شهر اقامت می کنند و به همین علت خانه اجاره ای شیراز، گزینه ای مناسب محسوب می شود و مسافران می توانند از آن بهره ببرند.

خانه اجاره ای شیراز در عفیف آباد


خانه اجاره ای شیراز در عفیف آباد و مزایای آن


اگر می خواهید برای گشت و گذار و تفریح به شیراز سفر کنید و از جاذبه های گردشگری شیراز دیدن نمایید و یا اینکه برای یک سفر کاری یک روزه و یا چند روزه در شیراز اقامت دارید، در هر دو حالت اجاره منزل مبله در شیراز برای شما گزینه ی مناسبی است؛ زیرا دارای امکانات رفاهی مناسبی برای شماست و به راحتی می توانید در آن استراحت کنید.

اخیراً به دلیل بالا رفتن هزینه های اقامت در هتل نیز نسبت به سال های گذشته، اکثر افراد ممکن است ترجیح دهند گزینه های بهتری را برای اقامت خود در نظر بگیرند که یکی از آن ها خانه اجاره ای شیراز است.

حال اگر به دنبال یک منطقه ی خوب و خوش آب و هوای شیراز هستید که از هر لحاظ شما را راضی نگه دارد، عفیف آباد یک مکان خوب برای اجاره ی خانه مبله است. خیابان عفیف آباد یکی از خیابانهای خوش نام شیراز است. وجود چندین مرکز تجاری مهم در این خیابان باعث شده که عفیف آباد را به یکی از خیابانهای مهم شهر شیراز تبدیل کند. نام گذاری خیابان عفیف آباد به علت داشتن باغ عفیف آباد می باشد . 

باغ عفیف آباد شیراز


باغ عفیف آباد در انتهای خیابان عفیف آباد و نبش بلوار ستارخان واقع شده است و از جاذبه های گردشگری شیراز به شمار می آید. در این منطقه گردشگرانی که می خواهند اوقات خوشی را داشته باشند، می توانند از این خیابان استفاده کنند و پاساژ های مختلفی را ببینند. همچنین به راحتی به دیگر بخش های شیراز دسترسی داشته باشند. اگر دوست دارید شبهای خود را در مکان هایی دوست داشتنی و گردشگری بگذرانید، می توانید به سمت بلوار چمران و بام شیراز بروید یا کوه دراک و پارک کوهستانی آن را برای گردشگری در نظر بگیرید. همچنین یک روز تعطیل را در منطقه ی زیبای قلات با دوستان و عزیزان خود به شب برساند.

خانه اجاره ای شیراز در عفیف آباد


در خیابان عفیف آباد شیراز یک واحد خانه اجاره ای مبله برای شما فراهم شده تا از امکانات آن در طی سفر بهره ببرید و روزهایی خوشی را در شیراز برای خود رقم بزنید. این منزل شیک و مبله و نوساز است و دارای دو خواب برای کسانی است که ممکن است با خانواده یا دوستانشان به این شهر سفر کنند. 4 تخت که در اصل شامل 1 تخت دبل و 2 تخت تک نفره است نیز در این اتاق خواب ها برای شما فراهم شده است و دارای لوازم مرتب و تمیزی است که بعد از رفتن هر گروه مسافر کاملاً تمیز و شسته می شوند.

در سرویس های بهداشتی این منزل مبله سرویس فرنگی و ایرانی را می توانید ببینید.

اکثر مسافران برای داشتن جای پارک به خصوص در شهری بزرگ مانند شیراز دچار مشکل می شوند. این واحد خانه اجاره ای مبله به شما امکاناتی مانند پارکینگ و نگهبان را نیز داده است و می توانید از آن ها بهره ببرید. همچنین ساختمان دارای آسانسور است و برای رفت و آمد خسته نخواهید شد.